Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΚΩΔΙΚΑΣ ΙΧΩΡ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΝΤΕΣ



Αν και η λέξη απαντάται συχνά από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας ο ορισμός του «ιχώρ»,οι ιδιότητές του και η ετυμολογία της λέξης μας διαφεύγουν. Το ιχώρ ή ιχώρος ή ιγώρ αναφέρεται από τον Όμηρο, τον Πλάτωνα, τον Απολλώνιο τον Ρόδιο, τον Ιουλιανό,τον Αριστοτέλη κ.α. Πρόκειται για μία ζωογόνο (όχι ζωοποιό) ουσία που παραμένει αναλλοίωτη στο χρόνο και λέγεται πως δύναται να κληροδοτηθεί από τον πατέρα. Βασισμένοι στη μυθολογία, τα ομηρικά έπη, ιστορικά και φιλοσοφικά κείμενα έχουμε καταλήξει σε κάποιες θεωρίες. Ανά τους αιώνες στη λέξη έχουν αποδοθεί αρκετές έννοιες. Εδώ θα προσεγγίσουμε τη λέξη ΙΧΩΡ επιχειρώντας μία αποκωδικοποίηση του ΤΕΤΡΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (όπως και στη λέξη ΥΔΩΡ). Ας αφήσουμε τα γράμματα Κώδικες να μας ομιλήσουν για το τι είναι ο ΚΩΔΙΚΑΣ "ΙΧΩΡ". ΘΕΟΣ + ΑΝΘΡΩΠΟΣ = ΕΛΛΗΝΑΣ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΙΧΩΡ. Δημήτριος Μαντές.

ΠΗΓΗ
http://www.youtube.com/user/mrApollon9?feature=watch

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΟΙ ΤΟΠΟΙ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ-KAI TA 12 ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ


ΟΙ ΤΟΠΟΙ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΤΟΥ ΠΕΔΡΟ ΟΛΑΓΙΑ -12 ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΧΩΡΙΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ.

1. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 00:01 ΑΡΙΣΤΑΙΟΣ ΚΑΙ ΟΡΦΕΑΣ ΗΡΩΕΣ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ.
2. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 27:25 ΗΡΑΚΛΗΣ, Ο ΜΥΘΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ.
3. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 54:19 ΘΗΣΕΑΣ, ΗΡΩΑΣ ἤ ΜΙΜΗΤΗΣ.
4. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1:22:32 ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΙΑ.
5. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1:50:39 Ο ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ.
6. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 2:17:46 Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.
7. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 2:44:05 ΟΔΥΣΣΕΑΣ, Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ.
8. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3:10:30 ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΗΣ ΑΓΡΙΑΣ ΦΥΣΗΣ.
9. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3:38:18 ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
10. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 4:04:59 ΟΙΔΙΠΟΔΑΣ, Ο ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ.
11. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 4:30:12 ΟΡΕΣΤΗΣ, Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΟΥ ΗΡΩΑ.
12. ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 4:54:50 ΠΡΟΟΛΥΜΠΙΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ.

Η γεωγραφία της ΕΛΛΑΔΑΣ απολαμβάνει ένα μοναδικό πολιτιστικό προνόμιο, ενώ σε άλλες χώρες τα βουνά είναι μόνο βουνά και τα ποτάμια απλώς ποτάμια, στην ΕΛΛΑΔΑ πολλοί τόποι που μπορεί σήμερα να περνούν απαρατήρητοι έχουν αποτελέσει το σκηνικό των αρχαιότερων μύθων του πολιτισμού μας. Η σειρά ντοκιμαντέρ «ΟΙ ΤΟΠΟΙ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ» μας ξεναγεί στα πιο υποβλητικά τοπία της ΕΛΛΑΔΑΣ, ιχνηλατώντας, μέσα από τη φύση, τη λογοτεχνία, την αρχαιολογία και τις ζωντανές μαρτυρίες των κατοίκων της, τους τόπους που ενέπνευσαν τους αρχαιοελληνικούς μύθους, τις πρώτες «ιστορίες» του Δυτικού πολιτισμού. Με τη ματιά του Ισπανού Ελληνιστή και Ερευνητή ΠΕΔΡΟ ΟΛΑΓΙΑ, Συγγραφέα του «ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΤΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ», Βραβείο Ακαδημίας ΑΘΗΝΩΝ 2002, η φιλόδοξη αυτή σειρά ντοκιμαντέρ μας οδηγεί σε απόκρυφα μονοπάτια και τόπους γνωστούς και άγνωστους σε ολόκληρη την ΕΛΛΑΔΑ αποδεικνύοντας ότι οι Αρχαίοι μύθοι, που έχουν φτάσει αποσπασματικά ως εμάς, είναι τα απομεινάρια μιας τεράστιας ποιητικής δημιουργίας που, για πολλούς αιώνες, συνάρμοσε αδιάσπαστα τη γεωγραφία και την ταυτότητα των Ελλήνων. Ο ΠΕΔΡΟ ΟΛΑΓΙΑ ταξιδεύει σ' όλη την ΕΛΛΑΔΑ, ανασυνθέτει το «μυθολογικό χάρτη» της ΕΛΛΑΔΑΣ και μας ξεναγεί στη «μεγάλη σκηνή» της Ελληνικής μυθολογίας αλλά και στους πραγματικούς τόπους, όπως είναι σήμερα.

http://www.youtube.com/watch?v=QNmVO__RbLo&feature=share&list=ULQNmVO__RbLo

"Το θαύμα των Ελλήνων". Ένα ντοκιμαντέρ που δείχνει γιατί όλοι μας χρωστάνε



Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ .
Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ (ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ) ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ Michel Serres ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΣΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ -6 ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ -4 ΑΙΩΝΑ
ΣΕ ΕΝΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΗΣ , ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 

Η ΙΔΙΑ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΥ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ.

Ο ΟΜΗΡΟΣ, ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ,Ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ , Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ, Ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ, Ο ΠΥΘΕΑΣ Ο ΜΑΣΣΑΛΙΩΤΗΣ , Ο ΕΥΔΟΞΟΣ, Ο ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ,ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΑΥΤΗ Η ΤΑΙΝΙΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ, ΑΦΗΓΗΣΗ, ΤΟΠΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ, ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΘΡΥΛΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 4ο
Η ΓΕΝΝΗΣΙΣ 
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ ΠΗΛΕΥΣ

-----------------------
Επειδή πολλά μας τα λένε οι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Γερμανοί κι επειδή η ψυχολογία μας είναι στα τάρταρα ,καιρός να ξαναθυμηθούμε ορισμένα πράγματα από την ιστορία μας. Και να τα υπενθυμίσουμε και σ΄ όλους αυτούς που σήμερα μας αντιμετωπίζου απαξιωτικά, έχοντας να αντιπαρατάξουν μόνο τις γνώσεις τους στην τοκογλυφία.


Το ντοκιμαντέρ είναι από μια γαλλικη σειρα που θα σας θυμισει το ποσο περηφανοι πρεπει να ειστε που γεννηθηκατε ελληνες .
Ο Θρυλος των Επιστημων ειναι μια σειρα βραβευμενων γαλλικων ταινιων τεκμηριωσης (ντοκυμαντερ) του γαλλου φιλοσοφου και συγγραφεως Michel Serres και αναφερεται στο θαυμα των Ελληνων.
Στην εκρηξη των γνωσεων και των επιστημων απο τον 6 αιωνα εως και τον 4 αιωνα σε ενα ενα μικρο ηλιολουστο κομματι γης , την Ελλαδα, γεννηθηκαν οι επιστημες που εξακολουθουν να μας οδηγουν εως και σημερα 

Η ιδια η επιστημη , η οποια ειναι το καμαρι του συγχρονου δυτικου ανθρωπου, και που η γεννηση της οφειλεται στους ελληνες με την καθαροτητα του πνευματος τους.

Ο Ομηρος, Θαλης ο Μιλησιος,ο Ιπποκρατης , ο Πυθαγορας, ο Ηρακλειτος, ο Πυθεας ο Μασσαλιωτης , ο Ευδοξος, ο Διοσκουριδης και αλλοι πολλοι Ελληνες πατερες των επιστημων της ποιητικης της χαρτογραφιας της ιατρικης των μαθηματικων ,της γεωμετρια μας ταξιδευουν στον κοσμο των ελληνων.
Αυτη η ταινια συνδυαζει, αφηγηση, τοπια, ιστορικες και ποιητικες αναφορες, και επιχειρει να αναβιωσει τις θρυλικες μορφες της ιστοριας των Ελληνων.




ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 


πηγη

Πως μας αφαίρεσαν το "εργαλείο σκέψης"...Τα Αρχαία Ελληνικά


Ο βασικός λόγος που τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο είναι διότι το υπουργείο παραπαιδείας εδώ και δεκαετίες έχει θέσει ως σκοπό του να μην διδάσκεται σωστά η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα.
Η γλώσσα είναι εργαλείο σκέψεως. Όσο πιό πολλές λέξεις χρησιμοποιούμε, όσο πιό αφηρημένες έννοιες συλλαμβάνουμε, όσο πιό καλή σύνταξη προτάσεων οικοδομούμε, τόσο περισσότερο ακονίζουμε την σκέψη μας.
Όποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά την γλώσσα, δεν μπορεί να μεταφέρει τις σκέψεις του στον έξω κόσμο. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους γύρω του, δεν μπορεί να ενεργήσει γρήγορα.
Αυτός μάλλον πρέπει να είναι ο σκοπός του υπουργείου παραπαιδείας για να διδάσκει με τέτοιο βασανιστικό τρόπο την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στα δύσμοιρα ελληνόπουλα.
Επιβάλλει στους μαθητές να μαθαίνουν αμέτρητους τύπους, καταλήξεις και κανόνες. Αυτό αποτελεί σαδομαζοχιστική τάση. Μετά 3 χρόνια διδασκαλίας οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούν να καταλάβουν τί θέλει να πει ένα απλό Αρχαίο Κείμενο. Και ακόμη χειρότερα: Οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν ένα απλό κείμενο στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, αλλά ούτε και να μιλήσουν Αρχαία Ελληνικά.
Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο βασικός σκοπός εκμαθήσεως μίας γλώσσης, το να γράφεις, το να σκέφτεσαι και το να μιλάς με αυτή την γλώσσα. Και όχι απλώς να γνωρίζεις τους γραμματικούς κανόνες και το συντακτικό.
Γιατί λοιπόν τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα; Διότι απλούστατα το υπουργείο παραπαιδείας δεν ακολουθεί κανόνες διδασκαλίας που ισχύουν για όσους μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα ή κανόνες που ακολουθούνται για τα νήπια.
Για παράδειγμα όποιος πηγαίνει σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών για να μάθει την αγγλική γλώσσα, μετά από 3-4 μαθήματα ο καθηγητής ζητά από τον μαθητή να προφέρει κάποιες λέξεις. Να συντάξει μία απλή πρόταση, πχ «This is a cat». Του ζητά να συντάξει μία μικρή παράγραφο με την χρήση της αγγλικής γλώσσης.
Δηλαδή από τις πρώτες εβδομάδες ένας καθηγητής ξένων γλωσσών προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλους τους αισθητήρες του εγκεφάλου για να κάνει τον μαθητή να μιλήσει την ξένη γλώσσα. Οι καλοί καθηγητές ξέρουν ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάζει δυνατά μία λέξη για να μαθαίνει την προφορά της, να την αντιγράφει σωστά για να μαθαίνει την ορθογραφία της, και να σχηματίζει προτάσεις έτσι ώστε η γλωσσική του μνήμη να συμπλέκει συνεχώς λέξεις με εικόνες για να αρχίσει ο μαθητής να σκέφτεται στην ξένη γλώσσα αντί απλώς να μεταφράζει από την μητρική του γλώσσα το νόημα που θέλει να εκφράσει.
Άρα το βασικό κλειδί για να μάθουμε μία γλώσσα είναι από την πρώτη ημέρα ει δυνατόν, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε!! Πότε επιτέλους θα κατανοήσει το υπουργείο παραπαιδείας ότι με την διδασκαλία ατελείωτων συντακτικών και γραμματικών κανόνων δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσεις μία γλώσσα;
Ακόμη και αν κάποιος μαθητής απομνημονεύσει όλους τους γραμματικούς κανόνες η ψυχολογία διδάσκει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους ξεχάσει. Οτιδήποτε δεν χρησιμοποιείς, το ξεχνάς.
Γιατί δεν σκέπτονται οι κύριοι του υπουργείου παραπαιδείας πώς τα νήπια μαθαίνουν τα Νέα Ελληνικά; Μήπως οι μητέρες στέκονται πάνω από την κούνια τους και αρχίζουν να τους μαθαίνουν τις χρονικές καταλήξεις των ρημάτων; Προφανώς όχι. Αρχίζουν και τους προφέρουν λέξεις τις οποίες τα βρέφη σιγά-σιγά συνδυάζουν στο μυαλό τους με εικόνες, αντικείμενα, μορφασμούς προσώπων κλπ. Τα νήπια δεν καταλαβαίνουν αφηρημένες έννοιες αλλά κατανοούν αντικείμενα όπως τόπι, νερό, μαμά, κούκλα, κ.α.
Έτσι ακριβώς θα μάθουν και τα ελληνόπουλα τα Αρχαία Ελληνικά, συνδυάζοντας λέξεις με αντικείμενα και εικόνες.
Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια εισήλθαν πολλοί ξένοι, νόμιμοι και παράνομοι. Ωρισμένοι από αυτούς έμαθαν τα Νέα Ελληνικά σε πολύ καλό επίπεδο. Πώς τα έμαθαν; Μήπως με την μέθοδο του υπουργείου παραπαιδείας; Μήπως άρχισαν να μαθαίνουν συντακτικό και γραμματική; Ή μήπως η πρώτη λέξη που έμαθαν ήταν «δουλειά»; Οι ξένοι άρχισαν να μαθαίνουν μικρές προτάσεις όπως «θέλω δουλειά», «ψάχνω για σπίτι», «πού είναι το ταχυδρομείο;», «ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ» κλπ. Έτσι άρχισαν οι ξένοι να μαθαίνουν την νεοελληνική γλώσσα.
Έτσι θα μάθουν και τα ελληνόπουλα την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Πρέπει να την μιλήσουν. Αυτό το έγκλημα έχει διαπράξει το υπουργείο παραπαιδείας. Δεν επιβάλλει στο αναλυτικό πρόγραμμα την ΟΜΙΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης μέσα στην σχολική τάξη. Όταν ένας μαθητής αρχίζει να επαναλαμβάνει «τίς βούλεται αγορεύειν;» τότε αρχίζει να μαθαίνει Αρχαία Ελληνικά. Στην αρχή δεν χρειάζεται ανάλυση υποκειμένου, αντικειμένου, ρήματος και απαρεμφάτου. Αυτά θα γίνουν πολύ αργότερα, για όσους ενδιαφέρονται.
Οι περισσότεροι Έλληνες αγρότες είναι αγράμματοι, δεν ξέρουν τί σημαίνει απαρέμφατο, και όμως μιλούν τα Νέα Ελληνικά. Δεν χρειάζονται ατελείωτοι γραμματικοί κανόνες για να μιλήσει κάποιος την Αρχαία Ελληνική. Απαιτείται να την χρησιμοποιεί στην ομιλία του. Απαιτείται η καθημερινή χρήση της Αρχαίας μας Γλώσσης στην οικία, στο σχολείο, στην εργασία. Μικρές προτάσεις στην αρχή, με απλά νοήματα.
Δεν είναι δυνατόν τα νήπια, οι ξένοι που μαθαίνουν Νέα Ελληνικά, και όσοι Έλληνες διδάσκονται ξένες γλώσσες να ακολουθούν αυτή την βασική μέθοδο διδασκαλίας, ενώ οι μαθητές των Ελληνικών σχολείων να διδάσκωνται ανουσίους γραμματικούς κανόνες, επειδή έτσι αρέσει σε κάποιους ημιμαθείς γραφειοκράτες του υπουργείου παραπαιδείας. Και φυσικά μετά από ένα χρόνο, αφού τελειώσουν το λύκειο, οι μαθητές δεν θυμούνται τίποτε. Και το χειρότερο είναι ότι δεν δύνανται να συντάξουν ούτε μία πρόταση στα Αρχαία Ελληνικά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι πηγαίνουν να δώσουν εξετάσεις για ένα πτυχίο σε μία ξένη γλώσσα, εκτός από το να διαβάσουν ένα κείμενο και να το αναλύσουν, τους ζητούν να γράψουν ένα κείμενο και να δώσουν μία προφορική συνέντευξη. Όμως αυτό δεν ισχύει στις εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά. Επί δεκαετίες δεν ζητείται από τους μαθητές να γράψουν ένα κείμενο στα Αρχαία Ελληνικά ούτε να δώσουν συνέντευξη στα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που το κάνουν όσοι δίνουν εξετάσεις για μία ξένη γλώσσα ακόμη και από το πρώτο τρίμηνο διδασκαλίας.



http://ellhnografos.blogspot.gr/2012/11/blog-post_9.html 

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΩΡΑ ΤΑ δωρεάν ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ

ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ (κάθε Πέμπτη στις 22:30 ώρα Ελλάδας).

Μπορείτε να τα παρακολουθήσετε  στην Ειδική διαμορφωμένη ιστοσελίδα των ζωντανών Δωρεάν μαθημάτων αρχαίων Ελληνικών (WEB TV, CHAT και Σημειώσεις).  

http://ethonoe2.blogspot.gr/


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...